Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

1. Musím se registrovat na e-shopu, abych nakoupil?

Nemusíte se registrovat. V posledním kroku objednávky uvedete pouze své kontaktní údaje pro odeslání zásilky. Připravíte se ovšem o veškeré výhody registrovaného zákazníka.

2. Chtěl jsem si objednat produkt, ale už jej nemáte v mé velikosti. Kdy bude zase na skladě?

Aby nedocházelo k uniformitě, neustále obměňujeme sortiment zboží. Pokud vaše velikost není dostupná, pravděpodobně již nebude na skladě, není-li v detailu produktu uvedeno jinak.

3. Líbí se mi kombinace modré košile a červené kravaty. Ale nejsem si jistý, zda ji mohu použít do zaměstnání. Můžete mi poradit?

Samozřejmě. Pracovníci internetového obchodu jsou odborně proškoleni. Pokud si tedy nevíte rady a chcete poradit, neváhejte nás kontaktovat. Poradíme vám ve výběru pánského společenského oblečení tak, abyste vypadal skvěle.

4. Mohu si po odeslání objednávky ještě nějaké zboží doobjednat? Abych nemusel vytvářet novou objednávku a platit za dobírku.

V takových případech nám, prosím, co nejdříve zavolejte nebo napište e-mail. Dokud není objednávka odeslána, dá se cokoli změnit.

5. Za jak dlouho mi objednané zboží dorazí domů?

Zboží ze skladu expedujeme nejpozději do 3 pracovních dnů. K tomu je potřeba připočíst vámi zvolený druh dopravy.

6. Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Jistě, samozřejmě. Vy, jako spotřebitel můžete ze zákona vrátit zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. A to bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené a nenošené, tak jak stanovuje reklamační řád. Rádi bychom znali důvod vrácení zboží, abychom se mohli dále zlepšovat.

7. Mohu si zboží vyzvednout na některé z vašich prodejen, abych nemusel čekat nebo platit za dobírku?

Ne, toto nelze. Kamenné prodejny Pánské obleky BANDI jsou umístěny po celé České republice a mají svůj sklad. Výdejní místo internetového obchodu BandiVamos.cz je v Ostravě. Za nakoupené zboží v hodnotě nad 2.500,- Kč máte dopravu zcela zdarma.

8. Viděl jsem na jedné fotce košili s nádhernou kravatou. Nemůžu ji ale na vašem e-shopu nikde najít.

Fotografie produktů, které jsou vyfocené s nějakým doplňkem, slouží pouze pro vaši inspiraci. Jedná se o náhledové fotografie. Kravatu, kterou jste hledal, jsme již například vyprodali. Neustále obměňujeme sortiment zboží, abyste měl široký výběr a nepotkal se s kolegou v práci například ve stejné košili.

9. Doma při zkoušení jsem zjistil, že mi zboží velikostně nesedí. Můžete mi jej vyměnit za správnou velikost?

Jistě. Zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Jakmile zboží dorazí na sklad e-shopu, odešleme vám nové, dle vašich požadavků. V případě, že jste z Ostravy, kde má naše internetová prodejna výdejní místo, můžete si zboží přijít vyměnit osobně. Ovšem vždy doporučujeme předem telefonickou nebo e-mailovou domluvu.

10. Co je to univerzální manžeta rukávu u košile?

Univerzální manžeta na rukávu košile vám umožní použít zapínání rukávu jak na klasický košilový knoflík, tak i na společenské manžetové knoflíčky. Většina společenských košil značky BANDI VAMOS je touto univerzální manžetou opatřena. Přečtěte si další praktické informace, výhody a použití univerzální manžety.

11. Posíláte zboží na Slovensko?

V tuto chvíli je možné zboží zasílat na Slovensko pouze na dobírku. Převodní kurz pro Euro je 26,50 Kč/€. Díky velkému počtu zákazníku ze zahraničí připravujeme na e-shopu BandiVamos.cz ceny v eurech a možnosti jiných plateb.

12. Chtěl jsem platit přes PaySec, ale nejde mi to. Můžu to změnit a zaplatit na dobírku?

V případě, že se vám nepodaří zaplatit objednané zboží, my to v systému vidíme. Tedy vyčkejte, budeme vás kontaktovat a problém spolu vyřešíme.

13. Nakoupené zboží na e-shopu mi nesedí a chci si ho vyměnit. Mohu ho jít vrátit nebo vyměnit do jedné z vašich kamenných prodejen?

Ne, toto nelze. Internetová prodejna e-shop má jiné obchodní podmínky a reklamační řád než kamenné prodejny Pánské obleky BANDI. Proto nelze zboží zakoupené na e-shopu BandiVamos.cz vrátit ani vyměnit v žádné z prodejen BANDI. Zboží se kterým nejste spokojeni nebo jej chcete vyměnit za jinou velikost či barvu, můžete vrátit zpět na centrální sklad e-shopu a zkontaktovat pracovníky e-shopu, kteří vám rádi pomohou.

14. Můžu si na e-shopu objednat pánský oblek, společenské sako nebo společenské kalhoty?

Pro výběr pánského obleku je třeba si jej vyzkoušet a zjistit, jestli Vám sedí a jestli se v něm cítíte dobře. Z tohoto důvodu nenajdete na e-shopu pánské obleky, společenská saka ani společenské kalhoty. Proto doporučujeme navštívit jednu z prodejen Pánské obleky BANDI, kde Vám odborný poradce pomůže s výběrem vhodného obleku a profesionální krejčová Vám jej upraví na míru. Podívejte se na aktuální nabídku pánských obleků na prezentačních stránkách www.bandi.cz

Pánské obleky BANDI

Copyright © 2017, BANDI VAMOS s.r.o. - všechna práva vyhrazena

Obsah stránek je majetkem provozovatele. Kopírování, zveřejňování textů či fotografií je povoleno pouze s jeho souhlasem.

MasterCardMaestroVISApay sec

Přeskočit na začátek stránky

Poraďte se s odborníkem

Poraďte se s odborníkem