Jak reklamovat zboží?

Objevili jste na zakoupeném zboží vadu? Nebo se během používání projevila skrytá výrobní vada? V takovém případě máte právo na reklamaci. Reklamované zboží nám můžete jednoduše zaslat a my se postaráme o co nejrychlejší vyřízení reklamace. Níže se dozvíte, jak při reklamaci postupovat krok za krokem.


Jak postupovat:


  1. Připravte si číslo faktury nebo objednávky a e-mailovou adresu, která byla použita při nákupu.
  2. Přejděte na odkaz pro online reklamační formulář zde.
  3. Vyplňte potřebné údaje a popište důvod reklamace.
  4. Formulář odešlete a následně zboží zašlete na naši adresu:

BANDI VAMOS a.s.
Poděbradova 103
702 00 Ostrava


Do balíčku prosím přiložte kopii faktury a vytištěný reklamační formulář.

Zboží nemusí být ve zcela původním obalu, ale mělo by být čisté a odpovídajícím způsobem zabalené, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození.

Pro více informací k reklamacím si přečtěte reklamační řád zde.


Co bude následovat:


Po doručení reklamovaného zboží vadu prověříme a do 30 dnů vás budeme kontaktovat s výsledkem reklamačního řízení.

Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zboží vám vyměníme za nové, nebo vám vrátíme peníze – vše dle dohody a charakteru vady.



V případě potřeby nás telefonicky kontaktujte na telefonním čísle +420 608 215 055 nebo e-mailem na eshop@bandi.cz.
Zastihnete nás online každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin.

Cookies

Tento e-shop a partneři potřebují Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím“.