Jak reklamovat zboží?
Objevili jste na zakoupeném zboží vadu? Nebo se během používání projevila skrytá výrobní vada? V takovém případě máte právo na reklamaci. Reklamované zboží nám můžete jednoduše zaslat a my se postaráme o co nejrychlejší vyřízení reklamace. Níže se dozvíte, jak při reklamaci postupovat krok za krokem.
Jak postupovat:
- Připravte si číslo faktury nebo objednávky a e-mailovou adresu, která byla použita při nákupu.
- Přejděte na odkaz pro online reklamační formulář zde.
- Vyplňte potřebné údaje a popište důvod reklamace.
- Formulář odešlete a následně zboží zašlete na naši adresu:
BANDI VAMOS a.s.
Poděbradova 103
702 00 Ostrava
Do balíčku prosím přiložte kopii faktury a vytištěný reklamační formulář.
Zboží nemusí být ve zcela původním obalu, ale mělo by být čisté a odpovídajícím způsobem zabalené, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození.
Pro více informací k reklamacím si přečtěte reklamační řád zde.
Co bude následovat:
Po doručení reklamovaného zboží vadu prověříme a do 30 dnů vás budeme kontaktovat s výsledkem reklamačního řízení.
Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zboží vám vyměníme za nové, nebo vám vrátíme peníze – vše dle dohody a charakteru vady.
V případě potřeby nás telefonicky kontaktujte na telefonním čísle +420 608 215 055 nebo e-mailem na eshop@bandi.cz.
Zastihnete nás online každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin.