Jak vyměnit či vrátit zboží?

Neodpovídá obdržené zboží vaší představě? Přejete si vyzkoušet jinou velikost či jiné zboží? Nebo chcete zboží vrátit a získat zpět uhrazenou částku? Přečtěte si, jak postupovat při výměně či vrácení zboží.


Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží máte nárok na vrácení i výměnu zboží. Zboží musí být nepoškozené a nenošené. Při vrácení košile není nutné ji skládat do původního obalu. Stačí, když zajistíte, aby košile dorazila čistá a nepoškozená. Do balíčku přiložte veškeré součásti balení, jako jsou plastové spony, visačky a obal. 


Jak postupovat:

  1. Připravte si číslo faktury  nebo číslo objednávky a emailovou adresu, která byla použita při objednávce
  2. Přejděte na odkaz ZDE
  3. Vyplňte potřebné údaje pro vrácení nebo pro výměnu
  4. Vyplněný formulář následně odešlete
  5. Nepoškozené a nenošené zboží s kopií faktury odešlete na adresu:

BANDI VAMOS a.s.
Poděbradova 101a
702 00 Ostrava

V případě potřeby nás telefonicky kontaktujte na telefonním čísle 608 215 055.


Co bude následovat:

Jakmile vámi vrácené zboží dorazí, vyřešíme situaci dle vašich požadavků. Při vrácení zboží vám bude do 14 dnů navrácena finanční částka na vámi uvedený bankovní účet. Při výměně zboží vám nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky zašleme vaši novou zásilku. 


Pokud žádáte o výměnu, můžou nastat tyto situace:

  1. Vracíte pouze část své zásilky a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – platíte pouze poštovné a doběrečné při převzetí nového balíčku.
  2. Vracíte celou zásilku a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – při převzetí nového balíčku neplatíte nic.
  3. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – platíte rozdíl v ceně, poštovné a doběrečné při převzetí nového balíčku.
  4. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – přeplacenou částku vám vrátíme zpět na účet.
Cookies
Tento e-shop a partneři potřebují Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím“.